Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2008

ερωτικο hip-hop (2)


Προσπαθω να κρατηθω πανω σε βρωμικα και εφημερα κρεβατια να ξεχασω το κορμι σου μα ειναι ανωφελο ειναι ο πονος διπλος, αφου προδιδω την ψυχη μου, καταληγω να μισω το μυαλο και το κορμι μου, το δακρυ στεγνωνει και μενει μονο τα αναφυλιτα μου μεσα στο σκοταδι. Κανε κατι, μην ερθεις παλι στα ονειρα μου, ο μορφεας ψαχνει τροπο να σε φερει κοντα μου. Ετσι αστο να φυγει ονειρο ηταν και παει η καρδια μου στο χαρτι κυλλαει...σε συνανταει ξανα, μη με ξεχασεις σ'οποια αγκαλια και αν φτασεις να'χεις παντα ενα χωρο στην καρδια σου κρυφα, καλη χρονια χρονια γλυκια μου που ζουμε εδω σ΄ευχαριστω, που εχει μεινει κατι πισω να θυμαμαι οταν πινω, που για'μενα τα βραδια ειναι σαν το πρωτο λεπτο, οσα κομματια και να γραψω καπου εδω καταληγω...

Δεν υπάρχουν σχόλια: