Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2008

ερωτικο hip-hop (1)



Η αναμνηση χαραζει την ψυχη και μου λειπεις, οσα ξεχασες αποψε σε θυμιζουν και ειναι εδω, να μου ομορφαινουν την μερα, εστω και αν δεν σε δω, εστω και αν δεν σ'αγγιζω εχω κατι ν'αγαπω, ειναι το χθες νωπο και φερει τ'ονομα σου και μου θυμιζει το πρωτο ξημερωμα στην αγκαλια σου, μου θυμιζει τ'αγγιγμα σου, μου θυμιζει το κορμι ,το προσωπο σου την φωνη και το χαμογελο σου. θελω να γραψω κομματια μονο για σ'ενα στομωνει η πενα αφου ολα αυτα που γραφω δεν αξιζουν γραμμενα. κρατα μονο τα καλυτερα και μην φοβασε και να ακους που και που χειμωνα αν θες να με θυμασε. τολμα καρδια μου κοιτα ψηλα στον ουρανο, ν'ανταμωσεις ολα αυτα πουτ σου αξιζουν και εγω θα ειμαι καπου εδω να σ'ακουμπαω με νοτες και στιχους, με ενα μπουκαλι κρασι, με δυο φιλους, το χαρτι και το στυλο, σ'αυτα τα βραδια που πισω με γυρνανε, σ'ενα κρυο γενναρη για να ποναω και να θυμαμαι, θα'χω μεσα μου βαθια ζεστη μια ημερομηνια,31/12/2003!

Δεν υπάρχουν σχόλια: