Παρασκευή 28 Αυγούστου 2009

Απονομη Βραβειων



Παρελαβα τα παρακατω βραβεια απο 2 φιλους μου!Τον JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS και απο τον Μικρο ηρωα!Θελω να τους πω οτι τους ευχαρηστω μεσα απο την καρδια μου!Περασε αρκετος καιρος μεχρι να αποκτησω φιλους στην blogoσφαιρα, αλλα τωρα πλεον εχω τους καλυτερους!Ευχαριστω που ειστε κοντα μου!

Με την σειρα μου και εγω θα παραδωσω αυτα τα βραβεια σε αλλα 5 ατομα...!
Λοιπον...

1)Στην Μαρια Νικολαου, Η μανα μου στην ποιηση.Λατρευω το καθετι που γραφει και προσπαθω να γραφω και εγω πραγματα που θα της αρεσουν!

2)Στην Αναστασια, που ειναι παντα κοντα μου και που παντα με οσα γραφει με ταξιδευει!

3)Στον φιλο μου τον Domenico, ενας εφηβος με ανησυχιες και ευαισθησιες!

4)Στον Μικρο Ηρωα μου.Ειμαι διπλα της απο τα πρωτα της βηματα στον κοσμο των blog και θα ειμαι διπλα της για οσο θα βρισκετε στην blogoσφαιρα!Εχει παραλαβει ηδη το βραβειο αυτο αλλα θα ηθελα να της το δωσω και εγω για να της δειξω την αγαπη μου!

5)Στον AlexMil.Toν ξερω ελαχιστο καιρο αλλα μου αρεσουν το blog του και οσα γραφει!

8 σχόλια:

Μαρια Νικολαου είπε...

Σ ευχαριστω πολυ για την τιμη και την εμπιστοσύνη
Βεβαια επειδη μαρεσει να μαι ειλικρινής εχω δηλωσει εδω και ενα χρονο πως δεν βαζω βραβεια στη σελιδα μου
Βραβεια μου ειστε ολοι εσεις που περνατε και αυτο ειναι το πιο σημαντικό
Αυτο το δεχομαι ευχαριστως
Ομως και αυτες οι χαριτωμενιες μαρεσουν σιγουρα
Να σαι καλα Εφηβε
Μου φαινεται για να μην δυσαρεστω κανεναν πρεπει να ανοιξω μια σελιδα για κατι τετοιες περιπτώσεις :)

Φιλι γλυκο σου στελνω
και να σαι καλα

efhbos είπε...

:) Απλα ηθελα να σου το δωσω.Οπως γραφω σε νιωθω σαν μανα μου.

AlexMil είπε...

αγαπήτε μου μικρέ,

με εκπλήσεις, φυσικά και θα δεχθώ το βραβείο σου, με αρέσει η χειρονομία, για έναν απλό λόγο. Στον εικονικό κόσμο που ζούμε, τα μέσα για να ευχαριστήσουμε ειλικρινά κάποιον είναι πολύ λίγα, τα βραβεία είναι ένας τρόπος, εντάξει, που μπορεί να δεχθεί διάφορες κριτικές, αλλά μη στεγνώσουμε και από χειρονομίες.

Σε ευχαριστώ και πάλι.

Μαρια Νικολαου είπε...

Kαι γω μικρε μου θελω να το παρω και το δεχομαι ευχαριστως.
Ισως βρω καποιο σημειο να το βαλω
θα δω που ακριβως
Ευχαριστω πολυ απο καρδιας και το εννοω :)
Να εχεις ενα ομορφο Σκ :)

efhbos είπε...

Μαρια καταλαβαινω οτι στο blog σου δεν μπορεις να αναρτησεις κατι τετοιο!Οποτε μην ανησυχεις!

Μαρια Νικολαου είπε...

Στειλε και ενα μαιλ σου βρε

Mr Insane είπε...

σε ευχαριστώ πολύ φίλε έφηβε για τα βραβεία που μου απένειμες. Το εκτιμώ πολύ... (τελικά κατάλαβα πως τα παραλαμβάνω, είμαι λίγο ξανθός και δεν τα πιάνω με την πρώτη αυτά τα διαδικτυακά τερτίπια). Σε ευχαριστώ πολύ και πάλι και ζητώ συγγνώμη για την απουσία μου τον τελευταίο μήνα αλλά εκεί που έκανα διακοπές δεν υπήρχε ίντερνετ! Να περνάς καλά και να σου απονέμουν πάντα βραβεία, γιατί τα αξίζεις...

Adam The Sinner είπε...

καλησπέρα,έχω αφησει κατι για εσένα στο blog μου "ταξιδευτης και ονειρευτης"