Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2008

το μελλον μου...


ειναι πολλες φορες που καθομαι μονος μου και σκεφτομαι,τι θα γινει σε 2 χρονια που θα τελειωσω το λυκειο?θα εχω περασει σε καποιο πανεπιστημιο?θα μπορεσω να ξεκινησω να πραγματοποιω τα ονειρα μου?ή θα πρεπει να περιμενω αλλον ενα χρονο?πως θα με βλεπουν οι αλλοι ξεροντας οτι εχω περασει στο πανεπιστημιο,και πως θα με βλεπουν επισης ξεροντας οτι δεν εχω περασει?θα εχω γινει καλυτερος?ή μηπως αυτη η αλλαγη θα με αλλαξει προς το χειροτερο?υπαρχουν επισης στιγμες που καθομαι και σκεφτομαι,με ποσους απο τους τωρινους μου φιλους 8α βρισκομαι και μετα?θα χαθουμε εντελως?και αν βρεθουμε καποια μερα...θα ειναι το ιδιο οπως και τωρα η σχεση μας?ή θα ειναι πιο επιφυλακτικη?δεν φοβαμαι αυτο που θα ερθει αλλα ειμαι πολυ περιεργος πως ειναι η πραγματικη ζωη!το μονο πραγμα που φοβαμαι σε αυτον τον κοσμο ειναι ο Θεος!κανεναν αλλο δεν φοβαμαι οσο το ΘΕΟ!

1 σχόλιο:

Μικρός ήρωας είπε...

Ακριβώς τα ίδια σκέφτομαι..προσπαθώ να φανταστώ τον εαυτό μου!!Που θα καταλήξω,αν θα κάνω τους ανθρώπους μου να με καμαρώνουν ή αν απλά καταλήξω στην λάντζα!!Οτι είναι να γίνει θα γίνει..ο καθένας μας έχει το μέλλον του και σίγουρα κανείς δε γεννήθηκε για πλάκα!!Τα λέμε έφηβε.:)